Nasze strony wykorzystują pliki cookies.    Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? ROZUMIEM

GWM: +48 95 729 52 76 | Apteka internetowa: +48 690 880 330



Polityka prywatnosci


Informacje

Ogłoszenie

GWM Sp. z o.o.
ul. Na Skarpie 49d,
66-400 Gorzów Wlkp.

tel./fax:+48 95 729 52 76

Apteka internetowa:+48 690 880 330

Zapraszamy do kontaktu tel.
w dni powszednie od 8.00 do 16.00

Napisz do nas

Zasady dotyczące plików Cookies.

Cookies , dane eksploatacyjne i remarketing.

    Usługodawca przetwarza dane zawarte w plikach typu cookie podczas korzystania przez odwiedzających ze strony internetowej. Pliki typu cookie to pliki tekstowe zapisywane na komputerze odwiedzającego podczas korzystania ze strony internetowej. Mechanizm plików typu cookie nie jest wykorzystywany do pozyskiwania danych osobowych odwiedzającego – pliki typy cookie identyfikują przeglądarkę internetową na konkretnym komputerze, a nie osobę. Pliki te umożliwiają dostosowanie strony internetowej do potrzeb Usługobiorców oraz tworzenie statystyk oglądalności podstron strony internetowej. Administrator wykorzystuje pliki typu cookie, przy pomocy narzędzia Google Analytics, w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu Internetowego:
    Oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał odwiedzający Serwis Internetowy.
    Informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania przez Usługobiorcę z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
    Informacje o skorzystaniu przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną.
    Usługodawca strony internetowej korzysta w ramach usługi Google Adwords z remarketingu (reklamy behawioralnej) dostarczanej przez firmę Google Inc. („Google”), której siedziba znajduje się pod adresem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Reklamy behawioralne również korzystają z plików typu cookie (tracking cookie) i oparte są na obserwacji zachowań odwiedzających stronę internetową przez pewien okres czasu. Reklama behawioralna bada cechy zachowań odwiedzających poprzez analizę ich działań (powtarzające się wizyty na stronach, słowa kluczowe, wytwarzanie treści internetowych itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci reklamowej Google.